Экрани иловагӣ барои мизоҷон |
|
|
|
Муаллиф : Джамшед Акрамов
|
09.01.2014 06:48 |
Экрани иловагии маълумотӣ барои мизоҷон технологияест, ки бар ивази дисплейи харидор омада, имкониятҳояш нисбат ба он зиедтар аст. Ин асбоби хуби маркетингӣ барои алоқа бо мизоҷон буда, дар вақтҳои охир дар муаассисаҳои хӯроки умуми тезтайер (фаст фуд) серталабот аст. Дар экрани иловагӣ на танҳо маълумот дар бораи таомҳои дархосткардаи меҳмон ва нархи он, балки реклама ва дигар намуд маълумоти махсуси маркетингиро намоиш додан мумкин аст. Ширкати UCS да истифодабарандагон системаи R-Keeper технологияе пешниҳод мекунад, ки имкон медиҳад мувофиқи талабот намоиши маълумот ба таври автоматӣ ё аз рӯи шароити муайяни дархост намоиш дода шавад. Ин технология барои зиед намудани фуруши таомҳо мусоидат мекунад.
Навор дар бораи экрани иловагӣ барои мизоҷон.
|
Аз нав кардан 31.03.2024 17:37 |